Zwroty
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru
W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Mona Butik
ul. Powistańców Chocieszyńskich 87
62-065 Grodzisk Wlkp.
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Nie zwracamy kosztów przesyłki przy zwrocie
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu
Konsument gdy zwraca produkt musi zwrócić paragon/fakturę którą otrzymał przy zakupie produktu. Jeżeli konsument zgubił paragon/fakturę jest zobowiązany do wypełnienia oświadczenia i przesłania do sprzedającego za pośrednictwem maila n adres mona-butik@wp.pl, poczty tradycyjnej na adres Mona Butik 62-065 Grodzisk Wlkp. Ul. Powst. Chocieszyńskich 87 lub dołożenia do zwracanego produktu. Faktury i paragony są doczepiane do ulotek
OŚWIADCZENIE O ZAGUBIENIU PARAGONU
Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e-mailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Mona Butik
62-065 Grodzisk Wlkp
ul. Powst. Chocieszyńskich 87
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.